سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

خواص درمانی الماس

خواص درمانی الماس  

الماس

 به معرفی و شناخت سنگ الماس و خواص درمانی و شفا بخش آن

 الماس، کربن خالصی است که بی رنگ یافت می شود ولی در بعضی از موارد به رنگهای قهوه ای مایل به زرد، نارنجی روشن، خاکستری و حتی سیاه دیده می شود و از دهانه آتشفشانهای قدیمی که معادن ذغال سنگ دارند استخراج می شود. محل استخراج این سنگ در کشورهای آفریقایی از جمله آفریقای جنوبی و هند، برزیل و سیبری است.

اثر الماس بر بدن :

این سنگ یک درمانگر واقعی است. دارای نیروی تصفیه کننده بسیار بالا و برای کلیه، کبد و مثانه بسیار مفید است. الماس برای درمان بیماری های غدد و استخوانی کاربری بی نظیری داشته و در عدم تعادل، صرع و نیز میگرن مفید است. الماس با طیف رنگی خاص خود باعث نیرو بخشی به دو نیمکره مغز، مخچه، سیستم عصبی و انشعابات آن می شود. این سنگ باعث کاهش اثر الکتریسیته و رفع مسمومیت و نیز تسکین درد نقرس است. عبدالله کاشانی در عرایس از قول ارسطو آورده است : «و هرکه الماس با خود دارد از صاعقه ایمن باشد، و از علت عسر البول آسوده، و از مکر و مکیدت اعداء در امان، و هیچ دشمن را برو ظفر نبود و جادوئی برو کار نکند.» ( عرایس الجواهر – ابوالقاسم عبدالله کاشانی – به کوشش ایرج افشار – نشر المعی – ۱۳۸۶ – ص ۸۲) خواجه نصیر در تنسوخ نامه آورده : «و هر زن که وضع حمل دشوار تواند نهاد، اگر الماس با خود دارد بآسانی بنهد.» (تنسوخ نامه ایلخانی – خواجه نصیر – تصحیح مدرس رضوی – نشر بنیاد فرهنگ ایران – ۱۳۴۸ – ص ۶۹ )


اثر روحی الماس

الماس برای پاک کردن ذهنیات و افکار ما سودمند است و باعث تعادل، استقلال، ارزشمندی و توانگری می شود و نیز حس حسادت و ظلمانیت را در ما کنترل و تضعیف می کند. حس خاص بی اعتمادی بعضی افراد به همه چیز و همه کس با سنگ زیبای الماس قابل کنترل و درمان بوده و ناخالصی های ذهنی قابل زدایش است. الماس محافظ ما در برابر موجودات غیر اورگانیک و جادوی سیاه بوده و به ما می آموزد در زندگی، شکست ناپذیر باشیم، و ما را بر اشتباهاتمان واقف می سازد. این سنگ خطر ابتلا به غرور، خود کامگی، خود خواهی و تکبر را کاهش داده و برای سلاطین، اعیان و ثروتمندان لازم است! علائم ستاره شناسی تابع نشانهای اسد، جدی و قوچ است. چاکرا الماس در طبقه ی چاکرای تاج و شبکه خورشیدی واقع است.


نگهداری و شارژ

هر هفته با آب به سادگی شسته و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زیر نور آفتاب بگذارید. نکات: الماس، سنگی با ارزش و بسیار گران قیمت است  و انواع تقلبی، مهندسی ساز و یا اتمی آن به وفور تولید شده است، پس این سنگ را با دقت ویژه و از افراد معتمد و متخصص خریداری کنید. بهترین تراش برای انرژی درمانی با این سنگ، تراش برلیان و اشک است و بدترین نوع، باگت می باشد. فلز مطلوب این سنگ، طلای سرخ و سفید است ولی بر روی نقره یا استیل هم بسیار مناسب است. هیچ گاه روی مس مورد استفاده قرار ندهید.



گوهرآرا

نويسنده مطلب خواص درمانی الماس

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی