سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

یاقوت و متافیزیک

یاقوت و متافیزیک

متافیزیک یاقوت

بررسی تاثیرات متافیزیکی یاقوت سرخ بر جسم، ذهن، روح و احساسات و ارتباط این سنگ با چاکراها

 

یاقوت سرخ نوعی کوراندوم، یک اکسید آلومینیوم است. به صورت بلورهای منشوری، جدولی، دو هرمی یا لوزی شکل تشکیل می شود. همچنین می تواندبه شکل دانه ای یا انبوه رخ دهد.
تا سال 1800، زمانی که یاقوت به عنوان انواع کوراندوم شناخته شد، اسپینل قرمز و گارنت نیز به عنوان یاقوت سرخ شناخته می شد. رنگ قرمز شدید یاقوت از کروم می آید.
در برخی از یاقوت‌ها، ترکیبات اکسید تیتانیوم باعث انتشار نور در سنگ‌های تراش خورده کابوشن می‌شود که می‌تواند به صورت یک ستاره شش پر ظاهر شود که به آن یاقوت استار می‌گویند.

یاقوت در سریلانکا، میانمار، تایلند، هند، برزیل و ایالات متحده استخراج شده است.
افسانه های باستانی در میانمار معتقد بودند که قرار دادن یاقوت سرخ در گوشت شما شما را آسیب ناپذیر می کند. در افسانه اروپا در قرون وسطی، اعتقاد بر این بود که یاقوت سلامتی خوب را منتقل می کند، اختلافات را حل می کند و افکار منفی را از بین می برد. مدتها بود که به عنوان سنگ سلطنتی مورد احترام بود و گفته می شد که امپراتور چین کوبلای خان یک شهر کامل را در ازای یک یاقوت بزرگ پیشنهاد کرده است.


یاقوت سرخ و سلامت جسمانی
یاقوت سرخ می تواند حتی سست ترین هاله را گرم و انرژی بخشد و به همین دلیل برای افراد در حال نقاهت یا ناتوان بسیار عالی است. این سنگ می‌تواند به بهبود عفونت‌ها، کاهش کلسترول، کاهش لخته‌های خون، سم‌زدایی خون و رفع مشکلات مرتبط با هوشیاری کمک کند. گردش خون، قاعدگی و غده هیپوفیز را تحریک می کند. این سنگی است که باید در هنگام بهبودی از اختلالات مربوط به خون یا مشکلات فشار خون روی فرد نگه دارید.

متافیزیک یاقوت

 

یاقوت سرخ و احساسات شما
یاقوت‌ها به شما کمک می‌کنند وقتی نگرش بدی نسبت به زندگی دارید، شما را عصبانی کنند. اگر فاقد اشتیاق بوده اید و به طور کلی احساس بی حوصلگی می کنید، انرژی حاصل از یاقوت باعث جریان خون شما می شود.

یاقوت سرخ برای کسانی که با قرار گرفتن در بدن در دنیای فیزیکی دفع می شوند بسیار عالی است. این می تواند به شما کمک کند که بیشتر درگیر زندگی باشید و نسبت به بدن فیزیکی و وجود انسانی خود بیشتر محبت کنید.

یاقوت سرخ احساسات را تشدید می کند و احساسات را تحریک می کند. می توان از آن به عنوان طلسم برای آوردن ثروت، شادی، عشق، نیروی جنسی و قدرت استفاده کرد.
روبی تنش و پویایی سالم را به شما ارائه می دهد. نشاط آور است، جوان می کند، شما را با اشتیاق برافراشته و شما را از بی حالی و خستگی بیرون می آورد. اثر متعادل کننده بر بیش فعالی دارد.

یاقوت سرخ و ذهن
زمانی که یاقوت با نیت آگاهانه استفاده شود، اشتیاق شما به زندگی را افزایش می دهد. این سنگ قرمز درخشان یک ابزار انگیزشی برای کمک به شما در تکمیل وظایف است. اگر به تعویق انداخته اید، این سنگ به شما شروع لازم را برای شروع یک کار یا پروژه می دهد. یاقوت سرخ را نگه دارید تا ذهن خود را درگیر این ایده کنید که وقت آن است که به جلو بروید و اقدام کنید.

می تواند چاکرای قلب را تقویت و انرژی بخشد، کانال های مسدود شده را باز کند تا بتوانید عشق، شجاعت، اعتماد به نفس، سرزندگی، استقامت، قدرت، رهبری و موفقیت را بهتر ارسال و دریافت کنید. اگر روی چاکرای پایه استفاده شود، یاقوت می‌تواند به عنوان یک ماده تقویت‌کننده جنسی عمل کند و شما را تشویق می‌کند تا با شرایط و نیازهای بدن فیزیکی در تماس باشید.

تقویت کننده انرژی، چه مثبت و چه منفی است، بنابراین باید با احتیاط از آن استفاده کرد. این سنگ انرژی یانگ زیادی دارد و می تواند خشم یا منفی گرایی را به سرعت به سطح بیاورد.
یاقوت به تعهد شادی آور به تمام وظایف اجتماعی منجر می شود. این شما را تشویق می کند که بیدار و آگاه در فکر و عمل باشید، قادر به انجام خوب، فعال، شجاع، تکانشی و خودجوش باشید.

یاقوت سرخ و روح
یاقوت شما را با آگاهی بالاتر هماهنگ می کند. به شما کمک می کند تا از تجربه معنوی و عرفانی که وحدت عالم است آگاه شوید. از این سنگ برای تجربه معنویت در زندگی روزمره استفاده کنید.

روبی به شما می آموزد که از بودن در دنیای فیزیکی لذت ببرید. این به شما کمک می کند تا انرژی معنوی موجود در سراسر قلمرو ماده را ببینید و درس هایی را در مورد تسلط بر تبدیل فکر و قصد به تجلی فیزیکی ارائه می دهد. یاقوت به شما کمک می‌کند اثر فیزیکی آسیب‌های عاطفی یا آزار فیزیکی گذشته را رها کنید.
یاقوت به زندگی سبک و انرژی می بخشد. این شور و شوق را به عنوان یک نیروی محرکه می بخشد، اما همچنان در نقش خود به عنوان سنگ دوستدار زندگی، از هرگونه تمایل به تخریب خود جلوگیری می کند.


یاقوت استار
یاقوت استار یک سنگ شفابخش عالی برای چاکراهای قاعده و خاجی است. می توان از آن برای درمان گردش خون ناکافی یا جریان انرژی در پاها و پاها استفاده کرد. اغلب برای درمان ناتوانی جنسی و ناباروری استفاده می شود. می توان از آن برای کمک به تنظیم وزن استفاده کرد، به خصوص در مواردی که وزن اضافی در بدن نگه داشته می شود تا شما را در دنیای فیزیکی ثابت کند.

یاقوت استار

تجلی مستقیم نور معنوی از طریق چاکرای پایه، یاقوت ستاره ای را به سنگی قدرتمند برای کار و تجلی تانتریک تبدیل می کند. این می تواند توسط  نور و شفا دهنده ها برای ادغام انرژی با فرکانس بالا در بدن استفاده شود.


یاقوت استار به شما می آموزد که از بودن در دنیای فیزیکی لذت ببرید. این به شما کمک می کند تا انرژی معنوی موجود در سراسر جهان را ببینید و درس هایی برای تسلط بر تبدیل فکر و قصد به تجلی فیزیکی ارائه می دهد. یاقوت استار به شما کمک می کند رد فیزیکی آسیب های عاطفی یا سوء استفاده فیزیکی گذشته را از پرونده سلولی خود رها کنید.

RUBY FUCHSITE
یاقوت سرخ را می توان به عنوان آخال در فوشیت معدنی یافت که یک مسکوویت سبز است. اغلب در فوشیت یاقوت یا فوشیت یاقوت نامیده می شود. این سنگ در جنوب هند یافت می شود.

فوشیت یاقوت سرخ پرانا را به بدن تزریق می کند. از روده ها، قلب، سلول ها و اندام ها حمایت می کند. این سنگ سلول های قلب و همچنین انتقال تکانه های الکتریکی آن را متعادل می کند. با در دست داشتن این سنگ، از نیت و قدرت تجسم خود برای جذب حالت متعادل و سالم در سراسر بدن فیزیکی خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید از این سنگ با هدف جذب پزشکان مناسب برای کمک به شما برای مشکلات قلبی استفاده کنید.

یاقوت فوشیت عزت نفس را تشویق می کند و به بهبود مشکلات رابطه کمک می کند.  با این سنگ در دست، توجه خود را به قلب خود برگردانید تا احساسات آسیب دیده را التیام بخشید و خود را برای دریافت عشق در همه اشکال آن باز کنید. ارتعاش سبز ملایم فوشیت به آرامی شما را به سمت پذیرش دوستی ها و روابط سوق می دهد، در حالی که یاقوت درخشان به شما انرژی می دهد تا با آغوش باز روابط را در آغوش بگیرید.


انرژی قرمز Ruby fuchsite ذهن را به سمت عمل حرکت می دهد. زمانی که احساس بی‌حالی می‌کنید یا روی همان الگوهای فکری گیر می‌کنید، از انرژی قرمز این سنگ استفاده کنید. یاقوت موجود در این سنگ انرژی کافی را برای ایجاد اشتیاق ذهنی برای زندگی به حرکت در می آورد. فوش‌سایت آن انرژی را به حرکت تبدیل می‌کند، بنابراین افکاری که زمانی گیر کرده‌اند یا تکرار می‌شدند، واقعاً برای تکمیل یک برنامه عمل قصد پیشرفت می‌کنند.

یاقوت سرخ به شما الهام می بخشد تا خود را درمان کنید و آگاهی از خود عمیق را القا می کند. فوشیت یاقوت سرخ با انرژی عشق عاشقانه که از نظر روحی هماهنگ است می لرزد. از آن به عنوان آهنربا برای جذب شریک زندگی عالی استفاده کنید. اجازه دهید این سنگ به شما کمک کند تا شجاعت نشان دادن عشق خود را داشته باشید و شما را با حقیقت و خوبی قلبی هماهنگ کند.

RUBY KYANITE
کیانیت یاقوت سرخ

ترکیبی طبیعی از یاقوت قرمز و کیانیت آبی است. در جنوب هند پیدا شد. کیانیت یاقوت سرخ از مغز و سیستم عصبی و همچنین اندام های جنسی، روده ها و روده ها حمایت می کند. با در دست داشتن این سنگ، تجسم کنید که شفای بدنی شما در حال افزایش است تا بهبودی بدون شکست باشد.

یاقوت کیانیت

کیانیت یاقوت سرخ با حفظ و افزایش سطح حساسیت احساس اشتیاق شما را افزایش می دهد. این باعث می‌شود که سنگ ایده‌آل برای عاشقان باشد، یا برای شما که می‌توانید به کسی که مجذوبش هستید، بدهید.

کیانیت یاقوت سرخ شکل گیری روابط صمیمانه را تسریع می کند و جذابیت متقابل را افزایش می دهد. این سنگ الهام و بینش را تحریک می کند، به طوری که می توانید راحت تر راه های بهتری برای انجام وظیفه و وظایف خود مشاهده کنید. حتی می تواند فراتر از کار در حال انجام باشد و امکانات جدیدی از هدف و پتانسیل را در کار و زندگی به شما نشان دهد. این سنگ شما را ترغیب می کند که چالش های زندگی را بپذیرید و آنها را در آغوش بگیرید.

این سنگ برای افزایش نیروی زندگی، شجاعت، اشتیاق و قدرت بدنی شما ایده آل است و در عین حال شهود، توانایی های روانی، آگاهی از خرد رویاها و توانایی شما برای حرکت موفقیت آمیز در قلمرو معنوی را تحریک می کند.

کیانیت یاقوت سرخ آگاهی شهودی و بینش های درونی را تحریک می کند و در عین حال شجاعت، اشتیاق و تعهد را برای رشد معنوی افزایش می دهد. این سنگ به شما این درس را می آموزد که قلمرو فیزیکی و معنوی جدا از هم نیستند بلکه با هم ترکیب شده اند و این سرنوشت شماست که همه ابعاد را در درون خود متحد کنید.

RUBY ZOISIT
 ترکیبی طبیعی از یاقوت قرمز و زویزیت سبز و سیاه است.

یاقوت زیوسیت

یاقوت زویزیت یک سنگ عالی برای بیماری های قلبی، بیماری های ریوی، مشکلات تنفسی و مشکلات مری است. به شما یادآوری می کند که هر آنچه را که نیاز دارید بدانید، مهم نیست که چه باشد، وقتی از یک مکان عشق به درون نگاه کنید، پاسخ به شما خواهد رسید.

این سنگ همچنین انرژی جنسی و نفسانی همراه با عشق بالغ را تقویت می کند. روبی زویزیت منبع درآمد مالی پایداری را از یک منبع وفادار و بادوام ایجاد می کند، همچنین به تلاش های نوع دوستانه شما کمک می کند. این یکی از سنگ های اصلی برای شفا در هنگام مواجهه با تجربه بیماری لاعلاج و انتقال مرگ است.


Ruby Zoisite ارتعاش عشق را تقویت می کند. استفاده از آن در طول فرآیند سوگواری آرامش بخش است، زیرا به ترمیم قلب شکسته کمک می کند. انرژی قرمز موجود در یاقوت، اشتیاق را فعال می کند. روبی زویزیت به شما در دریافت عشق و توجه کمک می کند. یاقوت سرخ خشم، ناامیدی، ناامیدی و شکست را کاهش می دهد. این یک شفادهنده قدرتمند بدن عاطفی است و حالات مثبتی را که از شفا حمایت می کنند را ترویج می کند.

روبی زویزیت به شما کمک می کند تا درک خود را تغییر دهید تا بتوانید همه چیز را از چشم عشق ببینید. با این سنگ در دست، افکارت را ساکت کن، به درون قلبت نگاه کن. اگر واقعاً منضبط هستید، روبی زویزیت به شما کمک می کند تا در مورد همه چیزهایی که می خواهید بدانید شفافیت پیدا کنید. همچنین به شما کمک می کند تا افکار خود را در خط مقدم آگاهی خود قرار دهید و قبل از تصمیم گیری آنها را در قلب خود جای دهید.

روبی زویزیت عشقی را که به دیگران می دهید تقویت می کند و شما را با قلب مقدس خود و قلب مقدس همه موجودات هماهنگ می کند. عشق قلبی شما به گوشه و کنار زمین می رسد. از این سنگ برای ارسال ارتعاشات شفابخش به مناطقی که مردم و زمین رنج یا فاجعه را تجربه کرده اند استفاده کنید. با این سنگ در دست، دعاهای محبت آمیز و نیات متمرکز خود را برای کمک به صلح جهانی تقویت کنید.
یاقوت سرخ رشد، شفا و لذت بردن از لحظه را آموزش می دهد. این به شما کمک می‌کند تا در هر نفسی که می‌کشید، موهبت را ببینید، همچنین به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که بدن فیزیکی ممکن است بمیرد اما روح ادامه می‌دهد.


یاقوت سرخ و چاکراها
اگر چاکرای پایه نامتعادل باشد، ممکن است نسبت به دیگران ستیزه جو و پرخاشگر باشید. با در دست داشتن این سنگ می توانید علائم ADHD یا ADD را از بین ببرید. این میل به مالکیت بیش از حد، ولع هیجان مداوم یا دستکاری را کاهش می دهد.

یاقوت و چاکراهها
از این سنگ برای بیدار کردن آگاهی خود از استعدادهای زندگی گذشته خود و کاهش ترس های ناخواسته استفاده کنید. این سیستم گردش خون، تولید مثل را متعادل می کند و عملکرد اندام تحتانی و لگن شما را افزایش می دهد.

اگر چاکرای قلب نامتعادل باشد، ممکن است ناگهانی خشم، حسادت یا سرزنش دیگران برای مسائلی که در زندگی شما ایجاد می شود، داشته باشید. شما ممکن است نیاز به تایید دائمی ارزش خود داشته باشید، احساس کنید که دوست ندارید یا برای دیگران دلسوزی ندارید.
با در دست داشتن این سنگ، می توانید چاکراهای پایین را با چاکراهای بالاتر متصل کنید تا به هموستاز برسید. شفقت برای خود و دیگران را تشویق می کند و توانایی های شفابخش ذاتی شما را افزایش می دهد.
این به تشویق کل سیستم ایمنی برای عملکرد در اوج کمک می کند. قلب و سیستم گردش خون را سالم نگه می دارد. این سنگ زمانی که روی چاکرای قلب قرار می گیرد به بازسازی بافت کمک می کند.

اگر چاکرای گلو از تعادل خارج شده باشد، ممکن است نسبت به دیدگاه های سیاسی یا مذهبی خود بیش فعال، سلطه جو یا متعصب باشید. همچنین ممکن است در برابر تغییر از هر نوع مقاومت کنید و در پاسخگویی به وظایف و خواسته های معقول در زمان خود کند باشید.
با در دست داشتن این سنگ، توانایی های روشن بینی خود را افزایش می دهید و فراوانی آشکار می کنید. هنگامی که این سنگ بر روی چاکرای گلو استفاده می شود، توانایی های خلاقانه شما را تشویق و هدایت می کند. این به شما کمک می کند که حقیقت خود را صحبت کنید و زندگی کنید.
این سنگ به بهبود و حفظ سلامت گلو، مری، دهان، دندان ها و سیستم تنفسی شما کمک می کند.

 

اینیستاگرام گوهرآرا پیج اینستاگرام مار را دنبال کنید Gohararagem

گوهرآرا

نويسنده مطلب یاقوت و متافیزیک

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی